27 November

Heeejsan Loppor !

Morgonpigg javisst ? Neej slut på ljugandet , inte alls pigg . Men i skolan är jag , för det är cad time och dejt med lilla Ullis1337 !
Får bli ett kort inlägg , för snart kommer hon den där lilla skogmullen . Hahha måste ta ett kort och lägga in snart , henne får inte missas ?

Gårdagen vart iallafall den bästa på länge , efter en segdragen dag i skolan så blev det J u l S h o p p i n g  med Elspälsk <3
Först massa gos på staden , sen upp till Hva för att lämna en mammi och en sis :) Vidare till Donken för massa mat och en massa skratt på Ikeas parkering . Får väl erkänna att det mesta av skratten var åt mig , ibland så är jag knas :)
Sen blev det en massa runt farande till Jönköpings alla affärer för att hitta de mest fina Juklapparna . Okey blev väl inte mest handlat , men kändes skönt och ha fixar några :)
Blev också en klänning åt moi :)
Så idag blir det staden återigen , men med min Kiwiboll denna gången :) Ska handla nått att ha tills Partyt imon och lite pressenter , till Maria och Niclas som båda har Birthday nästa vecka !
Efter skolan och Staden bär det av till att shoppa med Mammi , massa mys . Sen kommer la Pappi också , så får väl se hur dagen gryr :)

beccabus , bara 2vecks kvar nu hihihi ♥

Neeej time to go go go :)
Pussssssssssssss ♥                                                                                                          

( Ps : Klänningen fast i lila , min är svart :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0