4 Oktober

God dag eller så !

Sitter och väntar på att Elsa ska komma till mig (:
Sjukt skönt med sovmorgon , tacka gudarna för Resurs <3
Gårdagen var mys , först skola , sen fka med kiwi och sen bus med Elsa . . . Vi skulle plugga lite men istället blev det bullätning och blogg fix .
Min blogg blev dock inte klar , ska ändra färgen på headern , men orkade inte det igår så får ta och gört sen :)

Såg precis att brevbäraren kom , ska kolla ifall skolkatalogen har kommit . Den ska ju nämligen komma denna veckan , wiiiie hihi .

Har tagit mig en riktig funderare och besämt mig för att jag ska skaffa mig en hund . Vet dock inte vilken ras än , men förhoppningsvis så ska jag fundera ut det till Februari Lovet :)
Hur mys skulle det inte vara och ligga i sängen så kommer det en liten lurvig krabbat och gosar . Jaap jag vill , dessutom får man ju lite motion på köpet , aldrig fel ;D

Neej nu ska jag sätta mig snabbt med Gisen , prov imon och har inte börjat plugga . Silly mee . . . .
Pussspåkinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0