8 November

Heeejsan smulor

Lördag den 8 November . Helt sinnes , snart har novmber månad också gått , och om si så där 200 dagar sitter man här med student mössan i högsta hugg .
Känns verkligen helt overkligt , men även skrämmande . Jag har börjat inse att skolan är inte så dum trotts allt , där har man ju sina vänner och man har sin trygghet .
Men this is the life och det är bara så det ska vara .



Gårdagen var ganska lam , skolan sen jobbet . Fick fin besök av Tutti & Frutti som hade vart och kollat balisar , det enda jag behöver kirra är ju tyg . Förhoppningsvis så vill Angelique sy min kläning . Lite gos och ha en som ingen annan kommer att ha .
Va tycker ni folk , ljusgult eller babyrosa ? Kan inte riktigt bestämma mig . . . .
Kanske ska hitta tyg innan jag tar ut nått , kanske man borde börja göra snart . Aja det löser sig sååklart .
Efter jobbet bikade jag mig hem till min kära mor , ibland kan det vara ganska skönt och bara gosa sig ner i soffan och a det lugnt .
Vilket jag gjorde , och vilket jag absolut inte ångrar . För om ca 1 timme är det dags för worki worki igen . . . .
Jaa , tur att det är tråk väder . För det innebär no people on Sub !

Ikväll blir det dejt med Ivanka , massa gos och massa partaj . Va förväntades lix ? :)
Blir en uppdajt imon of course . Då blir det väl även en hemma dag med familia eftersom pappi är hemma . Kanske lite historia plugg ?
Känns inte alls tungt faktiskt , för nu är det inte långt kvar till J U L  så då kan man plugga på :)

Neej duschen nästa :)
Pusssspärlor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0