10 November

Halli Hallo I Hallonbusken !

Tänkte dra en snabb uppdatering sen helgen :)
Måste hoppa in i duschen efter dansen så den får gå snabbt . . . .

Lördagen började hemma hos min söster iallafall , jag kiwi och 2 små tjockisar till katter . Massa snack och massa mys . Och inte glömma , massa dricka .
Sen kom Anna & Angelica på besök , ett kortvarigt eftersom katterna tog död på en allergis flicka . Men bussen tog oss bort mot Torpa och Casa de Joakim Fritz . . . .
Hoj oj , där vart det massa killar och massa party . Vilket vi tycker om , starkt .
Blev en massa flum , skuttande på databord , snok bland skivor ( o lite annat  ) rallyrace ner för trappor , smuggling , brottning på golvet . Jaa you name it (:
Men en Angelica & hennes bästboll Kiwi hade det gos . De töserna gick på en promenad ner till Centrum . På vägen träffade vi massa roligt folk , b.la Kim & Joakim . Livat värre . . . .
Sen bar det av mot Centrum och in på dansgolvet :)
Jaa sen kanske helvetet bröt ut , men som sagt var B r ä n n v i n  S p e c i a l  gör en cp rent ut sagt . Så jag lovar dig Kiwi aldrig mera . Ska lära mig dricka vin som jag har lovat . . .
Inget kan få mig att sluta tycka mindre om dig min Kiwiboll och det vet du <3
Älskar den tjejen , så ni vet det :) :) :)
Jaaa om man raderar det dåliga den kvällen så var den sjukt kul som slutade på Mc som alltid .
Sen blev det även en roadtrip hem till Ivanka och en tripp tillbaka hem osså !
Sen blev det slagg på sängen med kudden i högsta hugg . . .
Jaa kort kanske det inte blev men men nu vet alla iallafall :)

Nu väntar Oth på mig , kan inte hålla ögonon borta från den diamanten :)
PussPärlor ♥

Ps . Bilderna kommer kanske imon !

Kommentarer
Postat av: kiwi

jag tycker din sammanfattning var väldigt bra ;);)

tack för en delvis suuuuperkväll!

i looove you<3

2008-11-11 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0