11 Oktober

Heeejsan plutt's !

Då vare Lördag igen !
En tråkig sådan till en början , usch . Jobbet kallar kallar  . . . .
Hoppas det blir lika chille som igår (: Jag & Malgan hade oss en mys kväll , lite besök av Natta och så (:

Idag blir det först worki worki , sen hem för ett snabb släng in i duschen för att ta löpet till Sis .
Pling , Kiwi , Jag & Sis ska ha lite prataj si sådär .  Sen dras det vidare till Centan , för den efterlängtade
Maskinen .
Och wiiie , som jag har längtat . Bara vi kommer in så ska det inte vara några problems (:

Gårdagen btw , dirr efter jobbet så åkte jag hem till Buset . Vi tog oss en raggarunda , runt jaa ? Hela stan typ (:
Hur mys som få (:
Sen åkte vi hem till Buset och tjööööötade (:
Jagochminbästbollheltenkelt <3

Jaja , HOJ OJ . . . . .
Här rullar dagen och jobbet kallar (:
Ha det bäst !
Pussspåna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0