18 Oktober

Heejsan Smulor (:

L ö r d a g  it is , gos right ?
Sitter här och väntar på Ticcen , vi har en lektdejt (: 
Sitter här och pustar ut mig fortfarande , tog lång löpet innan . Ruskigt underbart som få måste jag säga ! 
Kändes att det behövdes idag (: 
 
Gårdagen blev en hemmakväll med s i s & m o r s i  som planerat (:
Kollade Idol och hyrde en film . . . .
Tycker nog inte att Idol är så himla kul längre , det händer ju samma sak i varje säsong . Börjar bli lite utjatat ?
Men de är ju duktiga de små liven iallafall (:
Jätte mys kväll för övrigt <3

Ikväll får vi se vad som sker, det vet man aldrig med oss . Men det är det jag gillar , lite överrasknngar så att säga !
Hoppas eran kväll blir bra , nu ska jag fixa frillan .
M O R R . . .

Pussbollar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0