20 Oktober



Hoppas allt är bra .
Redan måndag , shit säger jag bara ? Hur snabbt en helg kan försvinna . 
Helgen har vart kalas faktiskt (:
I lördags kom ju TIccen (: Vi hade inget planerat så vi sökte nya äventyr . Vi träffade David en stund , sen blev det Hemma Kväll och smask .
Sen världens galnaste spionering .
Haha jaa , så kan det gå när man anar u g g l o r   i   m o s s e n
Sen åkte vi hem och lekte på datorn , sen var det natt och sovdags (: 

På söndagen efter ha sagt adjö till min stjärna så tog jag löpet innan Pappi kom och hämtade mig & morsi för en runda till Jbs . 
Inte så smått kul , men men . . . 
Sen blev det middag på den där nya Kines Resturangen i Filmstade (: 
Helt okeey lix . . . . 
Sen blev det en hemma kväll med the hole familia, även en testkörning av den nya bilen . Vilket jag inte tyckte något vidare om ?
Audi , esch vad är det för trams ? (:

Och nu är det snart dags för schooolan , bara 2 lektioner idag . Hur fint som få (: 
Ha de nu bäst , måste välja outfit  m o r r  .
Pussspåkinden ♥

  


Kommentarer
Postat av: D

tack för skjutsen:) haha kvällen blev lyckad sen verkar de som ??

2008-10-21 @ 20:30:23
Postat av: Anonym

Varsegod (: jodå den blev kalas (: din med hoppas jag (:

2008-10-22 @ 17:34:32
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0