24 Oktober

Undra om denna vecka kunde vart värre ?
Shit jag vet inte vad som har vart felet med denna vecka ? Allt Allt Allt har bara gått fel . . .

Igår fick jag hem papper om att jag skulle ha mitt matte prov idag , jippi ! Svin kul, 150 sidor matte på löpet av 3 timmar !
Usch vad jag hatar E D , har vekligen inget gott att säga som skolan.
Ja ja , så det va ju bar och dra sig upp vid 6 imorse .
Sen hade jag blivit felinfomerad så jag höll på att missa provet , great . Bra service Ed , bra jobbat . Sen fick jag B delen först , vilket var lite omtumlande . Sen efter 1 timmas väntan och springa till elevexpiditionen fick jag andra delen ? Vilket gick på högst 5 minuter .
Nej men det var jätte kul och sitta och uggla 1 timma . . . . .

Det är ju iallafall F R E D A G  idag , och inte vilken fredag som helst utan fredagen före H Ö S T L O V E T (: Wie , det kunde inte kommit lämpligare måste jag säga (:
Först blir det jobban sedan träffa med sötfisar <3
Imon är det Lördag och även jobbfest , hela bunten ( ej inkluderat Sj sååklart (: ) ska till Olearys yeeaj .
P a r t y   P a r t y   P i n g l o r .

Ska ni göra någo kul på lovet då ? Någon som har några förslag , är helt oupptagen haha (:
Neej nu kallar jobban och dejt med Malgot m o r r   m o r r   m o r r
Pussspåkinden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0