31 Oktober

Happy Halloween Homiies .

Klockan är si sådär 11 och jag väntar på att Pling ska bli klar hos tandis så vi kan ta en stanrunda (:
Ska försöka hitta en vit korsett ? Lättare sagt än gjort javisst . Men får hoppas det finns nån fiin .
För ikväll smäller det , årets fäääst .
Javisst , vid 7 började partajet . Både kamera och filmkamera är fullt laddade WIE . Ska filma kvällen så den blir ihågkommen . Kan bli lite svårt annars ? Vem vet ;D
Idag får jag och Malgot vårat efterlängtade Tequila race med . Undra hur denna kväll kommer sluta ?

Tror att den kommer bli super iallafall <3 Massa mys folk och massa gott och dricka . Har ju min utbildade bartender till syster och nej det kan inte bli bättre (:

Nej nu måste jag klä på mig , mohaha .
H a p p y   H a l l o w e e n   i g e n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0