6 Oktober

Hejsan alla bollar (:

Hoppas allt är bra med alla ?
Här är det gladaste ever , allt är bara bäst idag :) 6 Oktober är min tur dag helt enkelt . Och jag , jag älskar Göran . Han gjorde min dag :)

Efter skuulan så bikade jag hem och hämtade upp min syster . Vi åkte på en jätte snabb raggar runda , i sökande på fika :) Hur mys som helst !
Militärerna är dagens ? Men det förblir våran hemlis Pallet :)

Helgens bravader med kanske ?

I fredags blev jag förlamad typ , låg helt dankad i soffan hela kvällen . Skyller på nerverna sedan teorin ! 
Som tur gick bäst :) Mihihi *
Så det var bara att ligga still och chilla ! 

På lördagen blev det plugg och körningen . Sen Ticcen på kvällen :) 
P A R T Y   P Å   G (: 
Och party ? Jaa party blev det . Jag , Ticcen , Johanna , Vick , Didden , Linus , Jakke hade oss en lite bonde fest :) 
Med lite dropp in av b.la Calle , Mellander , Ramsen , Barret , Daniel osv :) 
Kvällen / natten / morgonen blev svin gos (: 
Hahha ser Ticcen sitta och skratta nu , men det som händer stannar i
Hakarp !
Det var hur kul som helst iallafall , med en massa bilrace , musik , galna sms ? Skratt , dans och hela köret :)
Alla var helt underbara helt enkelt :) 
Ska allt lägga in bilderna med , så Didde kan få dem :) Och för att dem ska slippa komma hundra år efter här . Men det får bli en annan dag , för nu väntar Historia boken ! Och den är inte liten :) 
Ha det nu bäst sötbollar :) 
PUSSS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0