7 Oktober

Heeejsan söton (;

Ska hålla mig kort kort, ska åka och hämta mina små subbor snart . Vi ska ha submöte på Cafe Paus .
Wie , bara morsi kan komma nån gång och köra ut the big b åt mig . Är lite rastlös allt (:
Dagen har vart kalas gos , massa flams blev det idag när 3 trötta tete tjejor hade håltimma och massa goodis :) 
Men mys vart det iallafall ! 
Jag och Tutt har nog fixat projektarbetet nu med , måste säga att det var en stor lättnad :) 

Nu hinner jag inte mer , hör morsis fotsteg komma närmare och närmare ytterdörren ;D grr !
Har tagit ett kort på mina favoriter till skor med , check it check it .
Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: carrooo

Snygga skoooor ! :D

2008-10-07 @ 20:32:47
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack tack , helt kär . Om man nu kan vara det i skor (:

2008-10-07 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0