27 Oktober

Heeejsan smultron (:

Har inte hunnit skriva på länge men nu så är det ju äntligen L O V , wiiiiie så underbart .
Helgen har vart hur bra som få .

I lördags var det ju jobbfest <3
Började med jobb sedan körde jag upp päronen till Saab , jobb fest överallt tydligen (:
Sen blev det för fest hos Malgot , jätte mys !
Sen drog vi oss till Olerran för mat och party . Och så blev det med , proppmätta och belåtna tog vi över dansgolvet .
Banne mig för klackskooor , aaah gaad . Förstörde halva kvällen , haha !
Men det gick bra det med . Sen skulle jag , Pallet & Linnea ta oss till Malgot för hämtning av lite , vilket tog oss ca 30 minuter . Vägen som brukar ta 10 minuter högst . Berodde anske lite på att jag & Pallet skulle göra hejaklacken för Linnea :




Men ingen av oss kunde den men roligt hade vi iallafall tssss . . . . .
Sen skulle det bli en snabbvisit hos Maria , men Madde höll kvar oss med sina alkoliserade barn . Ja fy urkul mohahah .
Toppen kväll alla sötfisar <3

I söndag var det slapp dag , tyckte jag va lite trött när jag vaknade vid 10 inte konstigt dock . Klockan var ju bara 9 , men det var fiiint (:
Sen åkte familjen Lundell på jakt efter maskerad kläder ? Finns inget nån stanns , någon som vet nån affär ? Shit stört .
Får hoppas det går att beställa , löser sig förhoppningsvis (:
Sen blev det fika hos Måmi och träning .
- Det är som 4 tornet & släpvagnen ( en lång och en kort person ? )
Ja du är bra måmi . . .
Sen övernattade min kära syster hos moi , så det var ju bara att dra upp den fina campingsängen . Haha jaa det va som att tåget gick genom mitt rum . Duärganskabästgumman<3

Och nu , jag nu sitter jag mest och ugglar . Dunkar musik och slappar . Det är ju vad lov är till för (:
På torsdag kanske det blir Götet med hela familjen , hoppas hoppas (:
Magnus blir gammal ,hela 40 . Gammal farbror , gamla brorsbarn jaap  .
Ha det bäst , ska duschaaa .
Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0