1 September

Heejsan Pärlor !

Hoppas allt är gut ? Här är det mums , har precis kommit hem från Dansen . Svin kul , dock blir det bara svårare och svårare . Men det är ju halva grejen lix :)
Gos värre iallafall , och Martina , våran danslärare är sjukt snurrig men det gör bara det hela lite mera roligt . Tsss !
Och på tal om det , nu fick jag reda på vart dansaffären ligger borta på Torpa . Haha kul att man har bort där borta i 17 år och aldrig vetat att det finns en dansaffär 3 minuter från ens hus .
Men en dag så ska jag allt besöka den också , är i behov av nya shoes WIE .

Annars har dagen vart lagom lam sådär med 4 timmars hål . Men jag och Kiwi hade mys värre , haha vissa tog en tupplur ocksåååå <3
HonärgosdendärIvana mihihih *

Imorgon blir det en plåtrunda med Tutten på morgonen , ska ha en döden lektion först bara . GIS , med världens tråkigaste gubbe verkligen . Ingen aning om vad han heter eller vad ämnet handlar om . Man sitter mest och funderar över allt annat , kollar lite på mobilen , tjattrar med töserna . Och där framme står han , döden himself och bara babblar på . Usch för dig din kommungubbe .
Jaa han är banne mig ingen favorit .....

Förresten , idag är det ju 1 september . Tiden går ruskigt fort asså , bara 3 månader och 23 dagar kvar till Jultomten dåva . Mihihi , längtar faktiskt ganska mycket till snön , de tjocka kläderna och kylan . Trivs som snöflingan då :) hihihi !

Men nu ska jag ladda med film och täcket <3 Finns nog inget bättre :)

Pussminapärlbollar<33

Kommentarer
Postat av: Frutt

HAHHAHAHAHAHA dasaffären? Humor ;)

2008-09-02 @ 09:10:28
Postat av: angie

hahahah sviiin kul du ? ;D

2008-09-03 @ 09:54:59
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0