11 September

Heejsan Hallonbåtar !

Hoppas allt e gyttan ? Här är det fiint , nyss hemkommen från träningen ! Spinningen börjar ge med sig nu :) hihih !
Vart en bra dag idag , soovmorgon och bara en lektion :) Hur fint som helst !
Sen drog jag , Camilla , Els och Iwikiwi till Sub och kastade i oss lite mask . . .

Sen blev det shopping med Mor och Sis , trevlans värre som alltid . Super trion lix <3
Och helt oväntat så kommer Farsgubben på ett snabbt besök och helt plötsigt så var vi hela familjen ! Knas värre *
Och det bästa på hela dagen är verkligen att päronen ska köpa en Peugoet ( lycklig som fååå ) , och är jag ruskigt snäll så kanske den blir moi ? Sis också , kan ju dela :)
Ah så lyckligt , så nu banne mig är det körkort om bara några få veckor :)
Bokade sista körningarna inför uppkörningen , det är banne mig inte lång tid kvar nu ! Ååååh hoppas verkligen att det kommer gå kalas :)

Och på tal om det , filmen igår . Väldans bra måtte jag säga :)
Jag och Tutt ( okej mest jag ) satt och asgarvade i reklamen , hahah ! Ur tråk reklam men på något sätt var den så sjukt kul . Det var om en familj som var på zoo , så kommer det ett giraff huvud in i deras bil . Jaja , ni får helt enkelt kolla själva . För det var inte lika kul och berätta det nu !


Arn - vägen vid rikets slut !

Well , well nu ska jag dra mig mot sängen . Ska somna till Top Gun , oh gotta love it <3 För tomorrow är det lååång skoldag !
Ha det så bra Pearls ♥ 

Kommentarer
Postat av: äliiin

men gumman... du vet den där reklamen d är ju en film. vi hade iaf tur med vädret 2 lr igen lr nått sånt... ;) den måste ses

2008-09-12 @ 20:10:28
Postat av: Angelica

Hahaha va ? Aha där lärde jag mig ntt nytt söto ;D HAHA ! Kul vare iallafall :) Yees Indeed !

2008-09-13 @ 11:25:09
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0