13 September

Heeej Flingor !

Hope it's all good ? Mohah , här är det tuppen !
Jag och Ticcoälsk har precis käkat största frullen i världshistorien , usch så mätt så . Men mums för magen med krubb ! :)
Behövdes efter gårdagens bravader !

Kvällen igår var sjukt kul , först kom Ticcen till moi och vi fixade med lite smått och gott . Fick mig ett brev av henne som jag ska ta och läsa sen när hon har övergivit mig !
Sen drog vi oss bort till Malgan , där hon och sis var på partajhumör .
Vi var inte sena och hänga på , så efter x antal shottar och drink's var vi på väg till Centan för en helkväll :)
Och jajemen så kom även Ticcan in ;D Hur glad som helst !
Så vi shakade loss totalt !
Sprang även på en massa gos folk , t ex Barret , Jeff , Ramsan , D:et , Br , Maria , Vicktick , Sarah , Pervopillan OSV :)
Hur fint som få !
Väldigt väldigt lyckad kväll måtte jag säga ! Sen drog jag och min sovdejt oss hem och nattade oss ! Väl behövligt :)

Nu ska vi först till Hakarp sen en sväng till A6 och shoppa loss :)
Men ni får ha det så bra sötbollar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0