16 September

Heejsan sötnsar .

Kort och gott . Hinner inte skriva mycket , ni får vänta tills helgen (:

Åker direkt från skolan till Jobbet , sen direkt hem till kojsen .
Skolan var fine , hahah ? Japp låt mig dampa lite ibland så klarar jag det . Bara inte varje dag för då blir det tjöt . . . Tutten och jag ägde sööönder mörkrummet, de ni (:
- Jag vet inte vart jag ska ?
- Men gå åt höger !
- Men jag ser ju inget . .
- Vadå blundar du ?
HAHAHAHA !
Sen så blev det fina kort . Fick mig att glömma min aggression lite sådär ja . Men vi simmar lugnt !  
Och imon blir det liten tripp med klassen . Yeaj ska upp och kolla husen med Silverhästen .

Men kanske hörs imon ? Hinner vara hemma 1 timme innan jobbe imon , wooooo . Längsta på länge (:
Ha de bra bajbs ;D

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Tutti

- blundar du?!

- Jag vet inte!!



HAHA, bääästa lektionen

2008-09-17 @ 22:37:20
Postat av: Angelica

Hhahaah skoja inte , sjukligt kul min lilla bilförare (:

2008-09-18 @ 10:11:28
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0