2 September


 



Sorry sorry , glömde helt bot och slänga in mitt inlägg igår . Mihihih , så det får bli ett dagen efter lägg *
Men det är ju alltid något ;)


Ja igår iallafall så hade vi en lektion på morgonen sen en cp lång håltimma , som alla andra dagarna ? Mhm . . .
Men vi underhåller oss mycket bra måste jag säga :)



Jag , Camilla och Els åkte på en roadtrip . Dock inte en lång sådan utan bara bort till Torpa trakterna . Hahha !
Först drog vi oss till Barnaps gatan och åt frulle på ett Cafe . Sen visste vi inte riktigt vart vi skulle så det blev en tripp till Preem för att köpa halva Wunderbaum hyllan . Hahha , pimp cam's ride lix :)
Vi tyckte dock att det var lite väl lite doft , men det fick vi snabbt tillbaka .
För efter ett besök på a6 så satte vi oss i bilen igen och fick en jordgubbschock . Hahah känndes nästan som om man var hög på något ?
Men nog inte fiint :)
Underbar dag pärl's <3333


Sen blev det skolan igen och en otroligt seg dag till 5 .

Och efter det var det bara och packa upp humöret och springa till träningen :) Har blivit super duktig, tränar måndag , tisdag , onsdag , torsdag , 2 pass på fredag och söndag :) Det är svin fint , måtte jag säga er !

    
                                                                                                       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0