22 September

Måndag Måndag !

Och bara 2 veckor kvar ?
Sitter och väntar på att klockan ska bli dags att åka till Dansen . . .
Men när man väntar på något så går ju tiden stört sakta ? Erkänn ?
Mysko som få tssss (:

Sitter och lyssnar på Fattaru : Maria hade ju besök av dem för ett bra tag sen , och då blev jag nyfiken på hur deras gamla goingar gick .
Klart man känner igen låtarna , kom bara inte på hur de gick när man hörde namnen . Tjooommm !
Men nu så är jag med ;D 
 
Får inte upp Youtube , så ni får söka lite på de själva ! Men gört , haah ! Ni kommer säkert känna igen dem !
- Fattaru - Första femma
- Fattaru - Mina hundar
Jaa sicka tider (:

Nej nu ska jag till dansen (:
Ohhh såååå glad !
Pusspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0