24 September

Heejsan sötbarn !

Musiken spelas på högsta , det är dags att vakna !
Där har ni mitt tips till morgonväckning , springa runt i lägenheten och dunka hög music . Haha tycker dock lite synd om grannarna !
Men dem klarar sig nog , knas !

Imorgon är det löning , oh gos . Har längtat länge nu måste jag säga (: mihihih *
Då ska det shoppas lite , måste ju ha nått nytt på fredag ! För då blir det Birthdayparty for Pling <3
Kul att jag höll på och göra en Sj , hade inte den blekaste om att jag jobbade i helgen . Men som tur är så påminde mina subor mig .
Men kommer ju dock missa halva festen :/ Oerhört sur på det måste jag säga . Varför måste allt komma samma dag jämt ? Usch på det .
Men får röja stället när jag dropar in på kvällen istället (: 



Idag bär det av till Öxnehaga och självaste Öxnegården !
Inspark för dagisbarnen ( 1:orna ) neej nu var jag elak . Men det är inspark för dem helt enkelt .
Vi ska sköta grillen , ja vi får väl se hur bra det går (:

Vi hörs ikväll pärlor , för nu måste jag gitta (:
PusssPusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0