25 September

Godmorgon sötboll's (:

Hope it's all right ?
Här är det kalas , lite smått pirrig dock . Ska snart iväg och köra på Körskolan . Har ju inte kört där sen i Maj .
Sjukt vad tiden går , den bara svischar förbi !
Blir så arg med när jag kollade ut i morse så var det helt igen dimmat , kan man ha mer otur ? :P
Men det löser sig nog mihihi*

Today :
- Som sagt körning
- Sen blir det shopping shopping med Ticcen
- Shopping med Morsi
- Träning

Sen bara måste jag hem och sätta mig med min Teo , ska verkligen ta tag i det nu så kanske man har det avklarat lix (:
Måste ju kolla på Idol och Vem kan slå Fillip & Fredrik ikväll med . Dem är verkligen mina nya idoler , hur goa är dem inte ?
Svin bra så att säga (:
Idol tycker jag lite sisådär om , den nya juryn är ju bra och så . Men det börjar kännas lite tråk nu efter typ 5 år ! Händer ju alltid samma sak typ , inga oväntade stunder direkt !

Och imorgon är det Elli Plings födelsedag (:
Ska vi gratta henne ordentlgt , jag ska vara först och gratta ! Klockan 12 inatt , haha kommer jag säkerligen somna bara för det *
Annars så ses vi säkerlgen i skolan plutt<3
Så på kvällen blir det party , sen ska jag och Buset leka . Får se vart vinden tar oss (: 

Igår så blev det lite partaj på kvällen , snacka om att göra bort sig . Jag och Maria planerade ju våran lilla utekväll för ca 3 veckor sen . Så sa hon igår att det var tema på Centan , Pimp's and Hoe's !
Så vi övervägde att stanna hemma , men för säkerhets skull så skulle jag ringa och fråga . Och inte nog med att jag inte fick fram orden så var det idag det är temafest . Han måste ju trott att jag var dum i huvudet eller bara allmänt störd .
Men men man är ju van vid och skäma ut sig (:
Kvällen var mys och ganska lugn ändå .
<3 <3 <3

Neej nu är det dags för min dejt med Berny , see ya soon (:
PusssPusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0