28 September

Heeej mina sötungar !

Hoppas allt är bra med er i kylan . Förstår inte hur det kan vara sååå kallt ?
Usch håller nog på att bli sjuk , kom helt plötsigt sådär .
Får bara inte bli sjuk nu , det är inte okej . Både för att vi åker till Götet på onsdag och för att proven kommer inte skriva sig själva .
Men men , blir en lång sovnatt (:

Imorgon imorgon ska jag till Frillan , ska klippa av mig ännu mer hår !
Hoppas hoppas verkligen att det blir bra bara (:
Kan inte bestämma mig ifall jag ska klippa page eller om jag ska klippa det i en längd och bara kort ?
Jag ska iallafall klippa mig en feting tjock snelugg (: För jag är så trött på min gamla flipp lugg !





Gillade faktiskt hennes frisyr , den var sådär lagom lång också (:
Behöver mig en funderare allt .
Men imon får ni se resultatet iallafall ;D










Neeej nu måste jag slänga mig bland teoboken igen , usch !
Men det kanske är värt det sen trotts allt :)
Ha det nu bäst :)
P u s s s s s s     p å      k i n d e n  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0