30 September

Heeejsan söton :)

Hinner inte skriva typ , måste hoppa i sängen och läsa mig lite teo till !
För imorgon bär det av till G Ö T E B O R G <3
Ska bli sjukt sjukt kul måste jag säga (: Hole TeTe med ! Kan det bli bättre ? Knappt om du frågar mig !

Annars rullar dagarna på ? Eller hur ?
Typ 3 veckor kvar till LOV , det ska bli underbart . . . .  Helt stört skönt (:
Hoppas det händer nått skoj då :) Man vet ju adrig , så att säga miihihi *

Kollade på IDOL innan , gillade verkligen Lars.E . Han är sådär helt sig själv :) Mycket uppskattat !
Och låten , hur bra är inte den ?
Jag bara älskar den , den kommer spelas x antal gånger nu innan jag kojsar mig .

Men oj va klockan tickar , Elsa kommer imon runt 7 . Så kanske ska ta klivet in i drömmarna :)
Ska lägga upp en bild på håret med , haha ! Jaa , man vänjer sig , allt jag kan säga :)
Trivs inte som fisken men kanske som kräftan !

Ha det nu bäst :)
PussPuss / A ♥


Sometimes everything is wrong . When your day is night alone and if you feel like letting go .

If you think you've had too much of this life , well hang on cause everybody hurts .


 
E V E R Y B O D Y     H U R T S     S O M E T I M E S !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0