4 September

God Morgon Zoetisar !

Hoppas allt är bra i höstvädret ?
Sitter här och repetar Hallelujah , fixar lite inför school .
Kollade på massa gamla foton innan , önskar nästan att man var barnet igen . Vad lätt allt var då , inga problem . Och var man ledsen kunde man bara hoppa upp i mammas famn så löste hon allt ?
Varför är inte allt så lätt nu för ?
Man behövde inte tjafsa eller ta hand om massa problem , man kunde bara vara .
Nu , nu önskar jag att jag var 3 år och satt med min gamla Nalle i mammas knä och bara myste .


Kan inte allt bara lösa sig nu , vill det för din skull . Innerst inne är jag bekävm med hur det är nu , men jag vet att du inte är det . Så för din skull är jag beredd att ändra mig .
Tiden får ge oss svar . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0