8 September


Så typiskt , när man äntligen har hittat en jacka man vill ha så finns den bara i bouta storlekar ? Sån osis , men jag ska banne mig kika in varje dag och kolla om det kommer in i rätt storlek :) Jackan ser inte så himla fin ut bara såhär , men i verkligenheten är den gos :)Så den ska jag ha , innan denna vintern är slut !
Hoppas ni har haft bättre tur än jag ? Haha men det är ju lite så när man är ute i sista sekunden . Men i år ska jag banne mig typ köpa julklappar i oktober , då kanske man är klar i november . Haha , troligtvis inte ? Noopp !
Oh jag längtar till vintern nu , vill bara ha det nu nu nu ! Massa tjocka tröjor , mössar , vantar oooh goos :D

Ska banne mig gå i idle snart , bara stanna hemma och inte gå utanför dörren !
Neeej nu måste jag gitta , ha de bäst !
PusssPusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0