7 September


Heeejsan söton !

Har inte hunnit lägga in några inlägg på hela helgen så gör det nu :)
I fredags blev det en kort skoldag , endast 1 timme typ . Sen fick jag dra mig bort till jobbet för att byta av med en sjuker Linnea !
Inte nog med det , så ringde Sj och sa att han också var sjuk . Så det var ju bara att ta det . Jobba 11 timmar , inte allt för kul ? Neeej knappast !
Jaja , livet förtsätter och efter stängningen vid halv 10 drog jag mig till Sis . Där väntade hon och Malgan !
Party på G , javisst :)
Och det blev det med , lite förferre först sen fest på Torpa och sen utgång :) Måste bara säga att taxi färden från Torpa till Stan var nog den sjukaste ever . Har aldrig skrattat så tror jag , Madde var totalt knas helt enket :)
Väl inne på Centan så ägde jag och sis dansgolvet , det ni . Sjukt fin dans med självaste Stockholmaren också , waey status ? HAHA !
Jaa till slut en underbart gos kväll måtte jag säga ! Mihihih *


Lite Pics :
   
Bästaste Sis <3                                        Knasigaste Malgot <3
 









Gosa med min malgot <3
 

Snyggast i stan , right ? Hahaha
 








Japp då var det lördag igen . Det var bara att ställa klockan och slita sig upp på morgonen . Var tvungen och ta lördagspasset på jobbet även då !
Men först blev det en runda på stan :)
Sen var det worki worki med Maria och Elin :) Mycket mys !

Efter det så blev det en kör runda , som gick kalas btw . Uppkörningen känns helt okey nu faktiskt , knappt rädd för den :)
Sen blev det fix och tagg . För en hel kväll med Buset :)
Vi gick först till Pervo och förfestade med henne och Cam :) Hihih otroligt fint ! Sen drog vi oss in mot stan och stötte på Anna och Angelica :) Så vi tog följe med dem till Kålgården ( Wiiie ) och mötte upp Kiwi :)
Vi mötte upp Lidan och följde med honom på Party :)
Där vart det lite folk , kommer dock inte ihåg ett enda namn , men det är okey . Mysigt var det iallafall . Sen höll jag på att dö av sömn så jag var väldans tråk och gick hem .
Var ju ändå bara 1 min från mitt hus så :)
<3

Jaapp det var min helg det . Hoppas ni alla har haft en minst lika bra :)
PUSS♥





Kommentarer
Postat av: malgot

hahaha vad i helvete? tog vi bilder i fredags??? hahahhaa skicka skicka skicka

2008-09-08 @ 22:45:53
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaaa , haha kommer du inte ihåg de ? Lägger in dem på usb och lämnar det till dej ;D

2008-09-09 @ 07:18:28
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0