Onsdag

Haha snacka om att jag & selma hade världens roligaste på bussen upp tll Öxnegården .
Det var helt fullsmokat av människor , så man kunde varken sitta eller hålla sig i . . .
Ochd et slutade ju sååklart med att jag lägger världens feting bäll mitt bland folket och får Selma över mig . Haha trodde jag skulle dö .
Selma skrattade så hela bussen vände sig om , jaa shit det är ju bra att vi hade roligt iallafall (:
Inte konstigt att man hatar bussar ? Usch sätter mig inte frivligt på dem vill jag lova !

Dagen var mys annars , vi hade det ganska bäst jag , Pervo , Ticcen , Tutti , Belma och Danno (:
Snacka om att vi kommer bli kallade som bitcharna vid grillen HAHA !
Mot slutet blev vi trötta på alla små barn så då fick det vara nog , många fick sig ett gottsnack ! Men som tur så hade vi Pär på våran sida .
Har nog aldrig sett han skratta så , mahaha *                   
S J U K T    K U L    D A G     < 3

. . . Lägger in bilder när jag fått dem av Tutti (:

Neej nu ska jag plugga teori och sätta mig vid tv:n wie (:
Imorgon är det studiedag , det ni (:
Pusspusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0