Onsdag



Hoj oj !

Var tvungen och lägga in ett eget inlägg åt min far , är ju trotts allt han födelesedag !
Och på köpet fick han nog sig ett nytt jobb troligtvis , får väl ser hur det blir med saken .

Jag har haft en super bra dag med mina pärlbollar idag :)
Lektion , lektion , håltimma och sen skolfoto ! Soft ;D
På håltimman åkte vi hem till mig och brakade upp största frukosten ever , ja det vill jag lova :) Massa smask , halva Ica Maxi så att säga awiiie .
Sen så sprang Jag och Tutten ut och plåtade lite medans Cam och Els satt och myste i soffan :)
Sen kollade vi på Flashdance och gosade ner oss i soffan . Sen var det bara och dra på sig snygguniformen och pudra näsan " en aning " ;D
Var ju trotts allt sista skolfotot ever , shit stört . Tiden går fort , bara 282 dagar kvar tills man står där med sin vita mössa och en framtid framför sig . SUCK , skrämmer mig nästan .
Man vill ju inte fastna på Sub direkt , hahah ! Jag och Magot , 88 åringar som säljer mackor . Skulle ju allt vara nått ;D

Sen har dagen flytit på ! Jag , Kiwi , Cam och PervoPillan tog en
runda till Lekeryd för att kolla på P:s nya hus . Oh hur mys som
helst , sådär på landet . Med alla kossor och sånt :)
Sen blev det ett stopp i Lekeryd's kiosken och en mjukglass på det :)
Kan man ju inte missa när man är där , haha !
Sen åkte vi runt och latjad lite , Pervo körde en runda och visade sin talang ;D Allämt mys dag , bara så bra som det kan bli .
Tösarnaimittliv<3

Sen var det dags för dansen , hahah ! Jaa , vad ska man säga !
Tiden får ge sitt resultat , breakdance idag då . Och jag menar verkligen breakdance , haahh höll på och skratta ihjäl mig . Man skulle ställa sig upp på fingrarna , med hela klumpvikten . Mhm , men liten stund orkade man ju ! Önskar att man var lika cool som dansläraren . Dig it Dig it ;D

Neej nu ska jag paddla mig ner i säng , kommer banne mig inte komma ur sängen imon ! To much lix ;D
Ha det bra ängl's ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0