Söndag

Hejsan mina raringar !

Jaa då var det tråk söndag igen ?
Fast jag tycker nog om dem ganska mycket ändå . Slappar dag lix . Hur skönt som helst och bara vara .
Idag har det hunnits med much , först en sovmorgon . Sen blev det en tripp till A6 , hittade dock inget ( tråk javisst ) . Sen blev det körning för hela slanten , drog med mig sis som mentalt stöd mhihih *
Gick faktistk bra idag , lite smått och gott som man ska fin putsa på sådär bara men det är ju helt oki !
Sen drog vi oss hemåt och åt lite mums . . . .
Timmarna gick och gick , sen blev det hårfärgning ( på sis dock ;D ) . Väldans fint och så :)

Håller just nu på att städa alla min garderober , ibland är det inte så kul när dem är 4 . Men det går framåt måste jag säga . Have to , annars kan jag ju inte shoppa massa nytt och slänga in .

Hopp , imon är det resurseftermiddag . Vilket innebär att vi slutar vid 12 , hur fint om helst om du frågar mig . Då ska jag hänga med min söta syster sååklart <3
Ha en gos dag , bara gos gos gos tihihih !

Neej nu ska jag städa klart , sen ska jag kura ner i mitt gosiga täcke och sätta på lite Friends . Vet inte hur många gånger jag har sett serien , men så blir det när den står framför näsan på en :)

Ha det bäst nu !
PUWS♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0