.


Om ni har lika tråk som jag så kan ni alltid sätta er ner och njuta av gamla godingar som dessa :











Önskas det någon bland goingarna så är det bara och säga till , för jag har all världen i tiden !
( förklaring för sådanna som inte förstår så har jag all tid i världen (: )
*  Snyft snyft *. . .
Känner mig som en gammal panties på ålderdomshemmet typ :) Hahah ?
Vad har ni för er en kväll som denna då ?

Kan rekomendera er att kolla på Pizzadansen för ett gott skratt (:
Kollade precis på den och ja den var verkligen en klass för sig . Sötaste tjejen också :)

Neej hemhjälpen kallar , ha det bäst huns .

Pussspåkinden ♥

Kommentarer
Postat av: Plutten #1

Men angelica, då måste du känna dej som fisken i vattnet ;D Jag menar ålderdomshemmet är ju liksom ditt hem, hahahahhahahahhahahah !

2008-09-27 @ 22:04:17
Postat av: angelica

Hahah tro det (: ingen trivs bättre än mig ! Vem behöver ett liv ! NOT ME (:

2008-09-27 @ 22:22:05
Postat av: Frutt

hahahaha har du all världen i tid? :P

2008-09-27 @ 22:33:16
Postat av: angelica

hahaah jaa för ikväll alltså HAHHA , ta mig inte så allvarligt dåe :) hahahahah

2008-09-27 @ 22:46:07
Postat av: B:et du vet

Angelica fattar inte va du menar Amanda ;) Hon har liksom lite problem, hon har blivit för gammal på senare dar' ! hahahaha

2008-09-27 @ 22:50:11
Postat av: carrö "pizzadansens grundare"

HAHAHAHAHHAHA, blev precis visad till denna sida ;) Jag får reklam nu också, du är ju för sööt :) Kul att du har en blogg jag kan följa :D Puss <3

2008-09-27 @ 22:59:56
Postat av: angelica

hahah det ante mig att Becca hade skvallrat :) du är bara för söt , gillade verkligen dansen :)

Pusss sötaste <3

2008-09-27 @ 23:16:32
Postat av: Anonym

haha ja menar ju inte bokstavligt.. utan att man har all tid i världen.. inte all världen i tid. HAHAHAHAHA <3

2008-09-29 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0