12 April

Hejsan gullefjun
Hoppas allt är bra i sommarsteken :) wie gos gos väder. ser ut som det kommer bli en bra söndag trotts allt. Idag vankas det syssling träff, då de kommer på grillning på Kålgården.
Länge sen ett inlägg men har vart en bra massa skojigheter :)
Kommer inte ihåg när jag skrev sist, men jag drar helgen som har vart.

Långfredagen:
Började med att inte göra så speciellt mycket om jag ska vara ärlig. Tog det lite lugnt och fixaade lite. Tanken vart ju att jag skulle plugga men det blev ju som jag antog. Sedan bar det av upp till Tutti för lite träff på bilmässan, där vart det livat värre. Efter att ha gått runt en liten stund och kollat och fotat lite mötte jag upp min lilla Kiwi (: Vi bar oss in och där vart det ännu mera liv (: Blev först ett stopp hos Joakim för att kolla läget sedan sprang vi runt, runt, runt (: Den där Ivana är ju bäst så det vart inget snack om saken när vi såg tjurridningen. Hahah så det vart ju bara att dra upp kameran och få sig ett gott skratt (: BÄST!!!!
Sedan tog mig bilen hem för att fira min kära mor, så där vart det släktträff typ. Massa tjöt och massa tårta senare kom lilla Nicoline och Johanna till mig. Det blev lite förfäst, och sedan vidare till june för mera förfest. Där befann sig en massa sanda pojks och flicks. Hur mys du vill ;D Sedan bar det av till Centrum och vidare till Amor och vidare återigen till Centrum. Där vart det livat värre i min lilla kantarell.
Då alla bara begav sig hemåt vart det bara jag och Patrik kvar. Det gick ju det med, och gick gjorde vi till Mc sååklart. Vart ska man annars ta vägen ?
Sedan bar det av hem för morgondagen vankades det jobb....

Påskafton:
Började med tidig uppgång då jobban kallade. Och usch för allt folk, ursäkta. Och inte tror man att man ska stöta på dem på kvällen igen. Mm, watch out.
Efter jobban bar det av hem för fixning. Blev lite påskmiddag med morsi och sis, mums....Sedan mötte jag och pallet upp Linda för att bege oss en gata bort  till John. Där vart det pattypatty. Många drinkar senare kom även lilla Kiwi ;) John och hans sambo hade mera planerat än vi trodde. Blev påsleken(?) haha aa tror det hette så iallafall. Fun fun vart det, och lilla Kiwi kom till och med 3.a ;D
Sedan drog vi oss bort till Centrum. Kan ju inte direkt påstå att det vart jätte kalas. Vet inte om det berodde på mig eller på allt folk. Men vi trivdes bättre på Donken så dit bar det av :)
Sedan väntade min säng så snällt på mig :)

Och nu ska jag fortsätta med min sjuka msn konversation ;D
Pussspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0