14 April

Heejasn hallonbåtar.
Jisses, då vart snart tisdagen avklarad. Dagen har vart en längsta på länge asså, kanske berodde på att jag vart tröttast i stan. Då timmarna bara rullade på igårkväll, med både det ena och det andra blev klockan uppe med tuppen  helt plötsligt. Men The Hills höll mig kärt sällskap då ögonlocken levde sitt egna liv.



Även den första dagen i skolan efter lovet. Ja det vart nästan döden på det, helt ruggigt kändes det då man inte ens kännde av att det hade vart lov. Men det var mys värre och träffa alla pärlor igen dock (; Dessutom, såg vi ( eller Iwi rättare sagt (: ) att det vankas Studentfest igen. Denna gången den 30 April och denna gången på Sliver. Kommer nog bli livet tror jag. Wiiie, dessutom är det ju valborg denna dag och vilket innebär att det är ledigt på fredagen (: Så nu längtar vi massor. Dock måste det ju bli nästa vecka innan, och det vill jag inte. Usch för nästa vecka, den kommer bli botten. Massa prov och massa press då med andra ord. Matten skrämmer livet ur mig, men som tur är så har jag kiwifrukten ♥

Nej nu ska jag läsa lite i min jätte braiga bok innan Desperata hemmafruar börjar, för detta kan inte missas ;D
Så nu skruttar får ni läsa det lilla som erbjöds, gotta run.
Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0