21 April

Heeeey dolls.
Sitter här vid datorn framför tv.n. Känns lite onödigt dock då youtube är min största vän (; Ras cricket har fått den stora äran att spela sin låt genom mina högtalare. Sitter bara här och önskar mig massa just nu. Jag vill sitta nersjuken i soffan med största dun täcket och världens fetaste godispåse samtidigt som jag kollar på min älskade TOP GUN. Men aldrig blir det som man vill, duntäcket är utbytt, godishyllorna är alldeles för långt bort på ica maxi och top gun ligger och skräpar hemma hos sis. Usch, och dessutom väntar den äcklligt vidriga matteboken på bordet och bara stirrar ilsket på mig. Blir nästan mörkrädd asså. Ja en sak är ju säkert iallafall, imon kommer det att gå åt det  hållet där pepparn växer. Phuff, nej nu ska jag göra något gos av mitt liv ! Mjukisarna ser ganska lockande ut :)
Nedräkningen börjar ju dra ihop sig asså, nu är det bar 13 dagar kvar. Ja till vad ? 1 år närmare pensionen haha (; Nej nu så ska jag gosa ner mig i soffan sötbollar.

Jag vill ha lite bus i mitt liv, komsi komsi (;

Pusspuss ♥


I'm So Lucky Lucky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0