23 April

Hejsan gullefjun
Hoppas allt är bra med er ? Här är det ganska gos. Sitter och lyssnar på music och filurar lite framför burken. Har precis haft ett jätte gos natta talki med Buset ♥ Det vart alldelles för länge sen, saknar alla våra knas samtal. Då hände det alltid massa spännande, allt från damp över pojkar till samtal ifrån tvättstugan. Ja livet med andra ord mina kära vänner. Minnen kallas det (:
Har precis sagt ett extra god natt till min kära mor ockås, som far ner till farsgubben imon för att ha en liten romantisk weekend i Tyskland. Ja själv får man stanna hemma då jobban kallar som vanligt på lördag. Men vad gör det ? Ja har ju hela huset för mig själv, kan det bli bättre ? Nejnej.
Imorgon vankas detta:
- Skjutsa morsi
- Skolan ( en lektion yeah yeah (: )
- A6/Stan, kalla de vad som. Jag och Kiwi ska shoppa sönder iallafall :) Wie.
- Träning, dock lite fundersam då jag måste ta träningsbagen och dra mig bort alldelles ensam. Hahha.
- Vidare hem för fix
- Planer med min Ivana (; Lite oklara, men det lär ju bli gos. As always ♥

Idag har har det vart en ganska lam dag. Har iallafall fixat projektboken med tutti. Så nu är den nästan klara, dock är bara problemet att allt försvann. Men jag får undersöka det imorgon då jag har tid och lust. För nu vill jag slänga mig i min otroligt lilla säng och sätta på massa med film. Och bara känna att helgen är på väg. Vilket innebär att det är imorgon den 24, och för er som inte vet så fyller den lilla Tutti år då. Så nu blir hon gammal, tur att det är före moi iallafall haha. ( Grattisen kommer imorgon vännen ). Dock bara 10 dagar, och de lär ju flyga iväg typ. HELP
Nejnejnej, nu har jag tjatat av mig tillräckligt mina dolls. Så nu får ha de så kalas, för det ska jag ha :)
Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: tutti

haha, tur att vi kan lägga till med 75000 timmar nu då iaf! :) miiiiinst! mohahaha <33333

2009-04-23 @ 22:38:54
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0