26 April

Hej mina damer och herrar.
Då vart det söndag igen då. Tråk att vädret är piss när man är ledig jämt. Sucksucksuck. Jaja, söndag är det iallafall och dagens planer består mesta dels av att fara bort till måmå för lite late firning av henne :) Helgen som gått har faktistkt vart riktigt bra så att säga. Dra den lite kort och gott nu nu nu:

Fredagen:
Började ju som sagt med skolan och hela köret. Men efter religionen tog jag och min kiwi en tripp. Den började med ett stopp på eko, för att inhhandla lite stuff till kvällens planer. Sen for vi vidare ner till staden för massa shopping. Och lite nytt i garderoben blev det allt. Blanda annat en liten söttopp, lite tröjor och shorts. Jag och kiwi tyckte då att vi allt skulle matcha lite, så då blev det tvillingshopping. Bra allt matchande fina kommer vi bli (; Sedan bar det av för att träna sååklart. Efter träningen blev det en snabb dusch och vidare bort till torpa för att hämta upp kiwifrukten. Vi gasade bort till A6 för att handla lite till. Eller Ivana rättare sagt. Som hittade världens finaste skor verkligen. Helt kär. När klockan tickade på alldelles för mycket så blev det matadags tyckte jag. Så vi bar oss av till både Mc och Max haha. Mums i magen. Vi åkte vidare hem till moi för lite fix och trix innan vi begav oss till Ivana för lite ombyte :) Kvällens planer vart lite oklara så vi begav oss till torpa och casa de fritz för lite tagg tagg. Vi bestämde oss för att inviga piren en kväll som denna. Men då vi kanske vart lite smått sena vart det redan stängt. Istället tyckte vi att det vart lite passande att inviga sliver istället. Snacka om bra kväll. Den blev helt perfekt. Och sliver vart väldans gos måste jag säga. Så nu taggar vi torsdag, då det är studentfest igen :) Efter allt dansande släppte Kiwi och Jockis av mig hemma. Inte långt efter kom han det där lilla mongot :) Go och glad kexchocklad :) Vi började kolla på någon sjuk film ? Scarface maybe ? Ja, jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette men tydligen så var det ju någons favoritfilm, så vad gör man inte ? Sedan slängde vi oss i bedden för lite godnattsaga. När han sedan på morgon timman, runt 6 ,åkte hem slängde jag mig i sängen för hela 3 timmars sömn innan det vart dags att stiga upp till jobban. Knasknasknas ♥ 

- Oj vad ditt hjärta slår.
- Det gör det bara för jag är med dig.
- Hahha sluta ljug.
- Det var nog dagens saning.

Lördagen:
Började med en inte så alls kul dag på jobban, men men bara och ta det. Snart ska jag finna mig ett mycket bättre jobb, kanske på ett lager så man slipper alla idioter till kunder. Ja, det är man ju aningen trött på just nu. Sedan for jag hem för att slänga i mig lite mat i kaggelisan innan det vart dags att fixa sig iordning för nästa utgång. Denna gången med pling och denna gången blev det en invigning också. Men på klubb enkelt istället. Innan dess blev det lite tagg i sis lägenhet. Sedan tyckte vi det vart dags att bege oss bort för att skaka lite rumpa. Det vart gos ända tills min kropp sa nej. Gårdagens bravader hade satt sina spår, vilket inte vart så gos alls. Så vi mötte upp plings karla karl så jag kunde skynda mig hem till min efterlängtade säng. Har nog aldrig önskat mig en säng så mycket tidigare. Helt sinnes asså. Men det vart en bra kväll så länge det varade :) Youandmebabydoll ♥

Så, nu blev jag helt slut. Haha måste slänga mig på soffan lite innan det vankas firande.  Ha det så bra pearls.
Pusspusspuss ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0