27 April

God dagens lilla pärlor.
Då vart det måndag återigen. Blev en ledig dag idag. Ganska jätte mys faktiskt :) Blev en fika med min älskade äckling på Waynes. Massa mumsig morotskaka. Och en massa massa tjöt. Ja vi hade ju en hel del och prata om. Och nu är jag så taggad inför torsdag så jag bara vill att dagarna ska försvinna, fort fort fort. Ooooooh det kommer bli livets kväll ♥ Nu har jag massa att se fram emot de närmaste dagarna.
- Torsdag, vankas det ju som sagt studentfest.
- Lördag blir det firning av moi med några av de bästa på piren :)
-Söndag kommer släkten på besök ( eller firning återigen, rättare sagt )
- Måndag, min födelsedag. Yeaj :)
Kommer nog bli himla gos tror jag :) Efter fikningen blev det en liten springning bort till hm för lite shopping. Sedan bytte jag ut min pärla mot en annan pling pärla. Inte helt fel :) Vi sprang lite i affär till affär, då pling ska finna sin student klänning. Men icke sa nicke, det är svårt i vår lilla stad ? Jag har hittat världens finaste skor med, tanken var att ha dem på balen. Men de är både för höga och för svåra att gå i (: Men man skulle kunna ha dem bara för att titta på :) Sedan bar det av hem för en lunchdejt med min söta sis. Eftersom hon skulle springa på stan skickade jag med en to do lista. Hahah, orkade inte ta mig ner till staden återigen. Hon ska köpa en sötsötsöt klänning åt moi, som förhoppningsvis ska kunna användas både på torsdag och lördag :) För den är helt awesome. Just nu sitter jag med färgen i högsta hugg i mitt lilla hår. Verkligen behövligt, indeed.
Nu ska jag fixa mig, för snart kommer tutti. Förhoppningsvis så blir äntligen boken klar idag, aaa helt underbart om jag ska vara ärlig. För projektarbetet kan bara skjuta sig, boom :)
Neeej kilet nu.
Pusspuss ♥


Äckling, jag äcklar dig ♥
hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0