9 April

Hejsan smultron
Jaha då vart det skärtorsdag då ? Känns ju som vilken dag som helst enligt mig, bara att krogen är uppen typ. Och bilmässan börjar från och med idag (; Så det är väldans mycket raggarfjun i staden.
Dagen har mesta dels spenderats i sängen haha, ja utgången igår tog nästan kål på moi. Men det vart livets kväll.
Den börjde med fix och tagg hemma hos sis ( som alltid ). Blev även en liten crazy drive bort till MaxiMaxi för lite inhandling. Vidare upp till sis för att korka upp drickan. Blev en massa galna ämnen och massa skratt ;D När klockan hade slått alldeles för mycket sprang vi 3 donnor bort till 8 Glas för lite sex and the city tema....Inget folk i massa direkt men de räkte för oss :) Eller för mig iallafall, för som alltid så går dagens till mig. Ingen som är förvånad, nej knappast.
Kvällen vart iallafall himla gos, tack sötfisar ♥





Nu ska jag äta upp mina sista bubbar innan kiwi kommer och hämtar min kamerababy. Så hon kan ta en massa fiina kort på alla fiiina bilar.
Hihihih
Pusssspåer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0