Filodilosofering

Har ni någon gång funderat på hur mycket en låt verkligen betyder för en ? Att det kan finnas så himla mycket minnen i en trudelut. Väldans weird asså.
Tanken slår mig varje gång jag lyssna på Akon-Dont matter. Jag får en väldans känsla som sprider sig i hela kroppen. Både bra och dåliga vibbar på samma gång, hur det nu kan gå för sig ? Låten påminner iallafall om dig och jag vet faktiskt inte varför. Det känns bara som att det är din låt av någon udda anledning. Lite sammband har ni ju allt. 
Undra varför aldrig hjärtat och hjärnan vill samma saker ? Eller nu kan jag ju inte tala för alla, men för mig så är det alltid lite sådär tjafs mellan heart och brain. Kanske beror på min velighet, who knows.Livet är ju dock alldelles för kort för att slänga bort det på trams. Men samtidigt tycker jag att allt kan vara bra nu, allt kan vara förlåtet. Man ska ju trotts allt inte kolla bakom sig, vilket jag tycker är dunder lätt att säga och dunder svårt att göra.  Får väl se hur länge det håller sig bra nu då innan det brakar till i härligheten igen. För det lär det ju göra, vet bara inte när och hur. Kanske vore det bäst om man bara utelämnade vissa personer i sitt liv, bara låtsas som inget. Men det brukar ju gå några dagar, veckor, månader då allt är bra, men sen måste ju alltid någon vara i gotteburken och pilla. Himlans knas tycker jag.
Tror inte att någon förstår detta inlägget, men jag vart bara tvungen att skriva av mig lite. Nu ska jag prata vidare med min älskade Nicoline. För hon behöver mig, och jag ska banne mig hjälpa henne om det är det sista jag gör. Ingen sårar mina friends, det ska ni ha väldigt klart för er ?
Pusspusss♥

I realise that nothing is broken, you're on my heart like a tatoo.
Just like a tatoo, I'll always have you.

Kommentarer
Postat av: pling

håller fullständigt med dig min älskade vän! <3 och jo. ja tror ja fattar...

2009-04-14 @ 08:30:58
URL: http://ellinorring.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va bra älskade du <3 haha aa jag antar att du gör det ;D snackis snackis på fredag <333

2009-04-14 @ 15:01:05
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: tutti

jaja, nu blev man nyfiken allt ;) hoppas på lite snackissnakis jag med när tiden är rätt! (haha, nu skrattar jag åt mig själv igen) Pusss<33

2009-04-14 @ 15:11:15
URL: http://commongull
Postat av: Anonym

hihih, klart du ska få ;D det kommer,det lovar jag hihi !!!! Hahahaha det vart gooos, hahhahhaah ;D Pusspusss <333

2009-04-14 @ 19:49:20
Postat av: Anonym

du är Bäst ! tack föt stödet och du vet att jag förstår dig :D dubi dubi do! <3 fniss

2009-04-15 @ 15:17:05
Postat av: Angelica

Nej du är BÄST min älskade <3333 Ingen fara, jag finns alltid här (: Knasboll

2009-04-15 @ 15:41:32
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0