20 April

Heeejsan svampar
Hoppas allt är uppe med tuppen ? Här är det ganska bäst (: Inte helt fel med lite sommar feeling. Har inte hunnit uppdatera så får fixa det lite snabbt nu!
Helgen som gått kommer här:

Fredagen:
Började som alla andra fredgar med skolan, vidare hem med min lilla elsipälski ♥ Blev till att fixa lite mat för kaggelisan vart hungrig. Sedan for hon vidare till Lager 157 och jag, ja jag gjorde inte mest. Sedan kom mammi och vi sprang bort till träningen för ett litet svettpass. Vidare for jag till jobban för att slita lite. Inge kul alls måste jag säga. Sedan blev det till att skynda sig hem för att fixa sig lite för att bege mig hem till pling för en liten The Gang återträff. Väldans mys och så vart med lite talki talki ♥ Sedan tog bilen mig och buset till stan först och sedan vidare till gyllene M.et. Sedan tyckte jag min säng lät som mest lockande så det fick bli en liten tupplur.

Lördagen:
Började med en tidigt uppgång då jobban kallade återigen. Blev en långvarigdag, seg som bara gummi. Men sen tog den slut och då väntade myskväll hemma med morsi och pallet. Blev en liten tripp bort till hemma kväll för att hyra Patrik 1,5 (; Ja roligast vart ju filmen iallafall, eller så berodde det kanske på mitt flumm flumm. Hel gosigos ♥

Söndagen:
Ja dessa tråkiga söndagar, denna vart ju inte bättre till en början. Pluggpluggplugg, ja och återigen plugg tills jag mötte upp lilla tutti för en projektrunda. Stoppet blev det uppe på bymarkstoppen, dag hammarsköld och rosenlund. Nu vill jag bara att detta lilla arbete ska vara klart nån gång. 
Sedan spenderades de närmaste timmarna framför tv:n innan jag fick ett litet nattbesök av Mr.Fjong. Ja, vi gjorde nog inte mest tsss. GosGosGos vart det iallfall (; Sedan begav han sig mot staden och jag slängde mig ner i min lockande säng (:


( vem vill vara med på kort (; )

( Fjongen (: )


Och nu ska jag fixa lite, träningen väntar.
Pusspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0