1 April

Heejsan smulor

Wiie sikket väder det är, oh så happy happy (: Nu vill jag ha sommar, dirr :)
Dagen har, eller skulle bestå av 5timmars Svb Np skrivning, haha men icke sa nicke :) Då klockan hade slått 9 kände jag mig redo att lämna tråk aulan. Som tur vad kände sin Cam också redo så det blev en talki stund i matsalen :) Efter det tog sig jag och Pervot en promenix för att möta upp Elsi på staden. Blev lite checkning innan Pervots buss gick och Elsis man hämtade henne :)
Och jag, ja jag sitter här och filurar. Dock borde man kanske ta sig en runda ute ? Får bli direkt efter mina scones som är i ugnen och bullar upp sig :) Mums....

Har helt glömt bort allt vad internet heter denna veckan, har inte vart så mycket och göra har bara ödslat min tid på annat :) Ska dra en kort back up på helgen, som trotts allt har vart kalas :)

Fredagen den 27 mars:
Dagen började som vanligt med skolan och sedan träning efter det. Sedan åkte jag hem och fixa mig lite innan jag begav mig till roselund och till Sanna. Där vankades det födelsedags patty patty, himla söt tjej det där * Där befann sig en massa andra trevlig flickor också, en liten pojk fick vara med och leka också. Efter förferren blev det en himla go bussresa ner till staden. Massa sång och massa fulla människor, kan inte bli bättre. Dock tror jag inte schaffisen vart så himla imponerad av våran fjortisallsång ;D Men vi hade kul iallafall.
Sedan vart planen att fortsätta med lite förfest på Amor, men hallå gubben som äger det eller vad han gör vart helt störd i hela huvudet. Galen, ja rätt ord då han försökte slänga ut mig. Inte en gång utan två, som tur vart så ville inte mina vänner heller stanna så vi drog oss bort till Centan, som alltid :)
Massa gos folk och massa go musik, slutade med en bilfärd av Joakim.
Helbra kväll asså ♥

Lödagen den 28 mars:
Blev det inte slödragande i sängen där allt. Klockan tidigt stod bilen klar för avfärd. Lundgårds"något" spa stod på schemat :)
Efter en liten bilfärd vart vi framme. Dagen bestod mest av att inte göra något, bada lite, sola lite, basta lite :) Hel mys indeed. Blev mest en massa runt springades i våra kimmonos, ahhah så fula så man dör näst inpå !
Det vart ju inte partystämning på de gamla pantisarna direkt, men en trevlig dag vart det iallafall. Hela grejen vart ju att fira morsi, som fyllde gamla 45 i veckan, och det gjorde vi på vårat egna håll så :)



Söndagen 29 mars: 
Har inte mycket och säga om dagen, slapp slapp slapp och lite a6 runda med sis för att inskaffa morsis paket. Och om det blev något bra. Jag är allt bra på det där med paket, oh så glad du kommer bli din gamla gås :D

Resterande dagar förblir tomma, orkar inte mer nu. För nu lockar mina scones och en riktigt bra film så mycket mera :) Wie :)
Pusspåer ♥

Aaa by the way, april april på er.
Har inget bra att ljuga om så jag säger bara april april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0