090810

Hejsan smulor.
Asså vad hände med vädret ? Helt sjukt sinnes, usch så sur jag blir. Jaja, dagen har iallafall så länge spenderats på subban (som alltid typ?). Tiden har då nästan stått stilla, men men. Sitter och degar framför tv.n, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har nått toppen på isberget då jag verkligen inte känner för att göra ett skit längre. Allt bara känns tråkigt och meningslöst ? Är nästan så jag vill väcka lite liv i mig själv, men nej nej.
Anyway, helgen har gått lika fort som alla andra. Drar en liten kortis fortis.
Fredagen:
Som sagt började med några timmar på subban och sedan vidare hem för att åka och shoppa lite med min lilla mammi. Vidare efter det hem för att slänga ihop lite mat och invänta kvällen. Började fixa och trixa lite innan klockan slog 7 och det vart dags att åka till Buset för lite förfest (: Massa musik, snack och drickade så var festligheterna redan på hög nivå. Vi drog oss ner till Bongo för lite mer tagg. Där fann vi en massa knas peps, lilla Agnes kom även och joinade oss för lite talki talki. Himla gos och träffa den där pärlan :) Sedan bar det av till Centrum för att hämta oss en stämpel. Vidare sedan till Amor för lite shottande. Runda och goa om fötterna var tankarna dansgolvet på centan, men där vart det ju minst folk ever. Så det blev en massa tjat med Bamse i ingången istället. Men hey, inte helt fel det heller(: Blev då också en liten tripp bort till Piren och Saltkråkan för kolla in läget, träffa lilla Ticcen och Lollo bland annat. Så det vart ganska gos, men vi kännde för att ge Centrum en sista chans. Helt dött som sagt, sedan blev det  dock en liten korv innan vi skildes åt. Hemma väntade min icecolda säng.

                                                                                   v  v   v  v
Lördagen:
Dagen i sig var ganska seg fram tills sis kom hem från jobban. Då blev det lite mat och sedan en massa tagg och fix. Mlis maskerad stod på schemat. Efter en galen cykelfärd blev det en uppmötning av Äjlin för att vandra bort till Mli. Där befann sig redan en massa människor så det var bara till att joina dem. Sedan blev det trappan ner till Centrum återigen. Blev lite snacks och massa pratande med massa pojkar som var lite halv goa, haha. När klockan började arta sig och allmänheten kom in så tyckte vi att det var dags att börja rör på sig. Blev Ollan för hela slanten. Där var det redan livat värre, så dansgolvet blev nästa.
Efter lite om och men så tyckte inte jag och sis att stället längre dög så det blev en relativt tidig hemgång runt halv 2. Klyvan hade ju med redan dratt sig och Äjlin också, så sängen var inte helt fel lockande så att säga. Blev ett stopp uppe hos sis först för att leka lite mera Dr.Phil som jag så tyckte jag var, hade ju ingen utklädnad till maskeraden men det fick jag stämlpat under kvällen, höhö.

Så nu vet ni vad jag har haft för mig.
Peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0