090812

Hej hearts.
Dagarna rullar på som vanligt, men känslorna är desamma så att säga. Blev lite halvt galen igår när subborna på subban inte gav mig så mycket worki worki som jag hade hoppats på. Känns lite halvt om halvt segt att bara jobba en dag nästa vecka, va fan, vad ska man göra ? Jag får ju spatsmer på denna staden asså, kan inte någon bara göra det okej ?
Men har iallafall 2 datum jag längtar till just nu:
- 26 augusti
- 31 augusti
Jaja, det är ju något iallafall, men mer än så händer det ju inte överdrivet. Phuf.
Idag blir det iallafall en fika med min Iwikiwi stjärna v, ska bara fixa och trixa till mig lite. Fixa nyllet och frillan så man kan visa sig ute bland peps. Annars händer det ju inte överdrivet mycket mer med dagen, kanske lite shopping ? Anyway, nu ska ni inte behöva läsa mitt skärp mera.
Run run run.
Pusss ♥


v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0