090814

Hejhopp gummibollar.
Yes box, fredag finally. Dagens planer är ganska rena, fika med pling later och sedan tagga till och traska ut :) Mys att leka med min lilla sötfis, det vart ett tag sedan det bara var you and me, så kvällen ser jag verkligen fram emot. Får väl se vart vinden tar oss så att säga, kanske ska kolla om minimallan är hemma denna helgen med ?
Jaja anyway, planerna just nu var ju dock träning, men mor min orkade inte så jag fick så snällt stå över. Var väl inte så att jag överklagade precis.

Dagarna har gått som vanligt, och uppdateringarna är lika dåliga som alltid (sorry). Men i onsdags hände det inte överdrivet mycket på dagen, innan det blev en mys fika med min Iwikiwi först på waynes och sedan vidare till det där nya stället mitt emot  filmstaden (namn?) för att fika med tutt&frutti.  Massa mys gånger 2, har inte träffat någon av de 3 på länge så det blev en massa tjat om både det ena och det andra hiihih v. Sen på kvällen det lite mys på Twin med subborna och klyvan. Några glas och sedan vidare för att inviga kebabbaren, asså jag vet inte riktigt om det är kebab baren eller kebabbaren, haha knas. Jaja..

Igår var dock en himla gos dag, blev lite mys med sis först på dagen sedan blev det jobban för oss båda. Massa slit och tokigheter senare vart det dags för stängning. En liten Beccabus kom även och hälsade på mig en aning, eftersom hon lämnar mig en hel vecka för att lägga på brännan. Kommer iallafall sakna mitt bus massor, men får leka när hon kommer hem, om inte skolann tar hela fritiden ;D
Vid 8.a snaret mötte min Elsälsk upp mig och vi hojade bort oss till Hemmakväll och Sandys. Mackor, godis, chirre och En shoppaholics bekännelser senare stötte vi på Sessan och Steff på vägen, de skulle till plingplutt och hennes man men hann med upp till Els för en liten titt. När de och Henkis hade lämnat oss blev det massa ätande och filmtittande. Filmen var faktiskt helt galet rolig, skrattade en massa massa (: Efter movin blev det en massa talki talki, massa skrattande åt en massa knas minnen som vi båda hade. Det var nog längesen jag skrattade så åt mig själv, men hey helt värt det. Gullet fick mig att inse både det ena och det andra, men jag får lite panik på mig själv ändå. Att man inte bara kan få styra sina känslor, bara lite ? Då hade nog allt vart bara lite, lite lättare. Right ?
Jag hade verkligen en kalas goskväll med min pärla v
Sen kom det ju till mig och mitt lokalsinne, herre min gud, jag fattar inte hur jag kan vimsa bort mig så otroligt haha. Lite rädd blev jag dock då jag kom på mellangatan och såg alla tända ljus. Usch, det var väldigt scary, åka på en plats där någon har luggit och kämpat för sitt liv. Nejnejnej, inte okej alls ?
Men hem kom jag iallafall till min säng och en massa oth senare slocknade mina ögon snällt.

Nu ska jag nog fixa mig lite, slå en pling till pling med kanske, hahah (:
Auf wiedersehn ♥


Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0