090816

Hejsan gullungar.
Är precis hemkommen ifrån en galen bilrunda med Anna och Kiwi (: Alltid gos med överraskningar sådär på kvällskvisten. Blev en sväng bort till Torpa för lite span på höken, haha eller något. Ah hon är ju galen den där sötsaken. Fun vart det iallafall v
Nu sitter jag återigen i mysdressen för att slänga mig i bedden och kolla på oth v
Känner att första träningen efter den långa sommaren redan har satt sina spår, så imorgon blir det inte gos när jobban kallar vid 9 snaret. Men hey, ska ju inte klaga.
Jag har nu bestämmt mig för att imorgon är början på mitt "nya", om man nu kan kalla det så, liv. Ska bli gos att börja om på ruta ett så att säga (:

Dagen har gått ganska fort, fick lite oväntat besök från skåningen, som helt plötsligt steg innanför dörren. Som sagt, överraskningar har nog vart dagens theme. Annars har jag gosat sönder med min syster yster och tränat (: Massa mys så att säga (:

Nu ska jag göra ett nytt försök och slänga mig i kojsen :)
Sleep tight ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0