090818

Hejsan mina smultron.
Jisses sikket bra humör jag är på idag (: hihi awesome. Precis hemkommen ifrån en kalas gos dag med min älskade Iwikiwi, det ni v Det började med en liten lugn fika på Waynes, inga pinsamheter idag inte haha. Massa talk och massa deals later så tog vi oss en cykeltur bort till Vätterstranden för att kolla in alla students som hade det livat värre. När man väl stod där och kolla hur gos alla verkade ha det på Insparken så blev man lite avis faktist. Det trodde jag då inte att jag skulle säga. Men men. Någon gång är det säkert min gång också (: Efter att ha stått och kikat lite så började det of course att regna så det vart bara att dra sig hemåt.
I början av september så åker jag och min Kiwi utomlands bara så att alla vet, det är där med bestämmt. Jisses så mys vi ska ha det i värmen du och jag lovlie.
Hihih massa bäst v



Nej nu ska jag mysa lite med min syster yster som är på besök.
Lite svettpass later också, dead.se kommer jag vara. Men hey helt underbart.
Gotta run.
Pussspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0