090819

Hejsan gullungar.
Hoppas allt är bra med er i värmen ?
Dagen har gått väldans fort måste jag säga. Som sagt så började den med en morgon promenad som alltid med sis. Efter det slängde jag i mig lite frulle och tog på mig jogginskorna återigen. Denna gången blev det en promenix med mina pärlor Sessan och Pling v. Efter att ha vandrat runt i värmen och pratat en massa gos stannade vi till på Max för att ta oss en liten glass. Massa mys måste jag säga. Sedan rullade klockan på och alla drog sig hem till sitt (: Efter det har det inte hänt så där jätte mycket, har mest gosat ner mig i soffan med massa tv tittande. Inte helt fel faktiskt.
Ikväll kommer Ticcen för lite sleepover till moi. Planerna var ju att gå ut, men det känns lite som att det är studenternas vecka denna veckan. Men vi får väl se vad planerna blir.

Gårdagen blev himla gos som sagt. Efter träningen så började jag fixa och trixa lite inför kvällens planer med Kiwi. Vi drog oss bort mot Centrum för att kolla läget lite. Men som sagt, så är det ju studenternas vecka, så det vart lite sisådär. Men alla andra verkade ha det kalas (: Efter en liten tripp hem till Kiwi för skobyte så åkte vi tillbaka för att ge det en andra chans. Men efter en stunds shakande på dansgolvet bar det av bort till Torpa och Max. Där satt jag och Svettlana, nya nicknamet, och fick oss en hel del gott skratt av pojkarna som hade lite intressanta storys om lillan. Hahah. Sedan kom även Anna och joinade oss lite. Massa trevlans.
Sedan bar det av för en helgalen bilfärd med en massa sjungande och tramsande och massa sms skickande. Hihih. Hur fint du vill så att säga v
Sedan blev det sängen och en massa oth tittande.


Ivana Svettlana (det rimmar ju inte ens hihihi)

Nu ska jag åter gå till min tv, och tagga till lite innan Ticcen kommer.
Pussspusss

Kommentarer
Postat av: svetlana

hahah! jag älskar din blogg ;)

2009-08-20 @ 18:30:15
Postat av: angie

hahaha, freakin awesome ju Svettlana :D hahah vikken kväll, vikken kväll :D

2009-08-20 @ 19:33:21
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0