090822

Hejsan smågullar.
Hoppas allt är bra med er denna lördag. Här är det fina fisken, har dock mått bättre under dagen med det vart det lätt värt asså. För som sagt så var kvällen igår den bästa någonsin, jag önskar att Ivana fyllde år varje dag v.
Kvällen
började med lite förfest hemma hos pärlan, men 2 boys och Ivana och Anna. Det blev en massa lekar, jag har aldirg, våghals och si sånt där. Himla gos måste jag säga, fick man lära känna främlingarna lite också. Lite kul vart det nog allt att det blev Iwikiwi som svarade åt mig lite halvt på frågorna, höhö awesome. Sedan bar sig killar av till poolpartyt medans vi fick skjuts av Annas bror bort till Torpa. Där befann sig en massa pojks hemma hos Simon. Så det vart bara att fortsätta med uppkorkningen. Mintu stod på schemat, och ja det var sista gången den drickan slank ner. Efter en lite aning för lång förfest (dock jätte kalas), med en aning för mycket drickande och skumma telefonsamtal senare var vi på väg ner till stan. Centrum blev det för hela slanten. Aaah eller inte så länge iallafall. Eftersom en viss Mr.J lurade mig att Iwi var borta på Torpa tog jag snällt taxin med honom. Men tji fick jag, där satt vi utelåsta på en altan, har dock ingen tidsuppfattning men det vart ett tag iallafall. Anyway, så där satt vi 2 fånar och talkade lite medan vi inväntade en taxi som skulle köra oss till Kålmården, aah tydligen så blev det lite svårt att skilja på Kålgården och Kålmården. Men taxichaffisen tänkte snällt ställa upp på att köra oss dit, men hey inte denna gång. Nästa kanske (:
Ja sen fick jag ju ett litet fnatt och satt ute i kylan på min innegård, helt ensam och ugglade så fint så. Ringde lite onödiga samtal som man lätt får ångestattack över dagen så där efter. Men wa ska man göra, är man inte smartare så är man inte ? Hahha. Jag hade det gos iallafall. Sedan blev det in för att slänga mig i min bedd och däcka så fint (:
Blev dock aningen chockad när jag vaknade klarvaken klockan 8 imorse och inte kunde somna om (Y). Helt inte okej, haha. Blev några långsamma, sletna timmar på subban måste jag säga.

Sen måste jag ju bara ta kvällens(aa eller en av dem) händelse:
Jag och Ivana ligger i hennes säng och får för oss att vi ska leka lite" flygplan", aa ni vet som man gjorde när man var liten, en person ligger på rygg och så ligger den andra på fötterna och så blir det som ett flygplan. Aaa eller nått, ni fattar right ? Anyway för att komma till poängen, när vi väl "flyger" så får tösabiten kanske en aning för mycket fart så hon flyger upp i luften gör en 360 och landar pladask på datastolen. Hahahah asså helt sinnes, ni missade världens grej asså. Kankse inte låter så kul här, men vänta tills ni får se videon. Aaa hur sjukt är inte detta, att Anna får hela händelsen på film ? Hahah jag dör.
Att sammafatta så var det livetskväll, nogthing more to say or do.
Grattis återigen pärlan <3

Nepp nu ska jag nog gosa ner mig i sängen med massa Oth.
Hörs imon.
Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHA! stört roligt! det var fan livets kväll, vi lyckas alltid! du & jag<3

2009-08-23 @ 16:50:37
Postat av: angie

hahah skojar du eller ? undra vad som sker här näst. kankse nått knas ikväll hahah;D hahah helt sinnes, så himla bäääst. hihihi du och jag <333

2009-08-23 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0