090823

Hejsan smultron.
Precis hemkommen från en fika med mina 2 subbor (och Tarzan såklart) på Claras. Det vart lite smått kallt och sitta ute men hey det är fortfarande sommar, så ett litet tag till funkar det nog. Ja det hände ju inte mest sådär, så det är inte mycket att tjata om. Anyway, efter fikan blev det en liten snabbis till Subban för att hjälpa sis med bröden. Aaah jag vill inte jobba imon, dumma servera. Inte alls på humör nu igen, dagarna kommer och går så att säga.
Men om en liten stund kommer min Iwiplutt och hämtar upp mig, vi ska till några pojks och kolla på movie. Inte helt fel, nejnejnej (: Men får slänga in ett upplägg imorgon för ikväll blir det då banne mig inte.

Jisses, sikket onödigt inlägg. Men hey, inte på humör som sagt.
Aaah jag blir galen, varför ska man ha några känslor för ? Dem bara spökar ju ändå. Kan banne mig lika väl vara isdöd inombords, för då behöver man ju inte känna en massa trassel hit och dit. Puke. . . .

Nej nu är det bäst jag slutar. Ska inte sänka era humör också.
Jaja, tjöttjöjt.
PussPussPusss ♥

Jag fattar verkligen inte, men I hope you're happy ?

Kommentarer
Postat av: malgot

shit asså visste inte du trodde det här med SJ va så jobbigt! Asså om du verkligen e så kär i han på riktigt så ska du följa ditt hjärta. Vi kommer stötta dig gumman!! it will be disco disco good good :)

2009-08-23 @ 20:29:54
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: angie

aaaah asså, jag kan nog inte behärska mig längre. It's no working.

Aaaah gud så bra, nu känner jag att jag kan komma ut ur garderoben.

tack malgot tack, det värmde gullet.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAAHA

2009-08-24 @ 15:45:09
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0