090824

Hejsan bullar.
Precis hemkommen ifrån en hård dag på subban. Blev först lite öppning med Äjlin, sen lunchen med Malgot mm morr. Sen blev jag ju sittande där som jag alltid  blir, även att jag hade slutat så rullade en hel timma på. Men fick lite besök av mitt Bus, hihihi. Hon var massa brun såklart, och massa mys vart det ju och träffa henne såklart (: Blir en lekdejt med henne på torsdag allt <3
Just nu sitter jag ju här och ugglar, men snart ska jag ta och laga mig lite mat, eller kanske. Hungern är inte på topp så att säga, men kanske är bäst och slänga in mig något annars lär väl mammi tjata sönder mitt liv. Ikväll blir det movie med min älskade sis, äntligen ska vi gå och se: sommar med Göran. Jag vet, alla har redan sett den. Men har inte haft tid så idag blir det time äntligen :D Massa wiiie.

Nu till gårdagens händelser:
Efter att ha fikat med mina subbor som sagt. Hämtade jag upp min Kiwi för att åka återigen till Claras för ännu en fika. Efter en massa, massa, massa skrattande och pratande om helgens händelser, drog vi oss bort till Gräshagen och Ebe. Där befann sig redan Lidan så vi joinade dem i soffan. Efter att ha velat lite och vart en sväng på Donken började vi kolla på Pineapple Express. Aaaah den vart la inte kalas dirket men några skratt blev det allt. Mesta dels skrattade vi nog åt våra interna skämt.
- Mmmm milkshake, extra lumps please.
- BruuuumBruuum motorcykel.

HAHAHA
Ja vid sådär vid 1 tiden började vi röra på oss. Men med osäkra kort blev det en hejdrans bilrunda runt staden för att spana lite på hmf ? aaah några, hahah. Bäst och inte nämna några namn ;D Men jag och Iwi hade det iallafall väldans gos under vårat försök att lösa det försvunna fallet med den blåa bilen, typ ? Aaah, jag har faktiskt aldrig sagt att vi är normala (:
Sen blev det hem för att slänga sig i sängen och gotta ner sig riktigt ordentligt.

Nejnej, nu ska jag och min förkylning försöka oss på att ta bort northon ifrån min dator. Nya virusskydd ska installeras. Jihoooo.
PusssPusssGullen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha! :D:D:D:D:D

2009-08-24 @ 20:08:38
Postat av: malgot

e jag dum i huvet? haha har vi lunchat? isf har jag fan helt glömt bort???

2009-08-25 @ 21:06:53
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: angie

haha nej din bajskorvsskit, asså lunchen på subban. DAAAAH ;D

2009-08-26 @ 21:04:17
Postat av: malgot

jahaaaaaaaaaaaaa haha nu kopplade det.. hahahaha

2009-08-27 @ 10:36:34
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0