090825

Halli Hallå.
Hoppas allt är kalas ? Här är det lite förkylt, men blää på det. Så himla tradigt och vara förkyld, enbart onödigt. Anyways, dagen har som sagt spenderats på subban. Idag med the bosses, det gick förvånansvärt bra :) Himla kul för mig, höhö. Jag sitter bara och stirrar på klockan hela tiden, jag vill nämligen bara att denna dagen ska ta slut någon gång så det kan bli onsdag. Hihi tomorrow bär det av till Göteborg med min allra bästast syster. Det kan inte bli bättre. Bara springa i massa affärer och springa runt bland massa folk som man inte känner. Bara vara en främling i en annan stad. Massa massa bäst. Dagen ska iallfall spenderas på stan såklart, filura omkring lite och så.

Awesome för idag är att jag har fixat lite så jag kan vara borta 1 vecka när jag och Kiwi ska åka :D Så jag slipper en massa jobbiga byten och strunt. Måste bara finna en resa, nu nu nu nu nu.

Ja annars händer det väl inte mest, fredag blir det lite relax på rosenlund förhoppningsvis och på lördag blir det klubb enkelt. Hur fint som få.

Nej nu ska jag och min sjukdom ta oss en runda runt pölen i våran ensamhet.
Inlägg kommer imorgon efter hemfärden (:
Pusspusss ♥

Kommentarer
Postat av: elli

enkelt, lördag, klappat och klart !! <33

2009-08-27 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0