6 Augusti

Long time no see.
Jag har bara inte hunnit,  har haft väldans mycket fuffens för mig de senaste dagarna. Herregud, det vart ju inte igår jag uppdaterade så ni får nöja er med detta. Orkar inte ta dagarna som har gått för det är ju inte en så att säga, haha. Men det har iallfall bestått av en massa utgång och partaj. Lite med Sessa, Elsälsk, Mini, Buset, Ticcen osv (; En massa bra utgångar har det iallafall vart *

Nu hinner jag tyvärr inte sitta här mer, för nu kallar subban återigen. Usch för 35 grader och behöva stå där. Men men, thats life, right ?
Kanske kommer en update om någon dag sådär!
Tills dess så får ni ha det kalas kalas. Imorgon kommer Mini hem från första veckan i helvetet. Kanske ska slå henne en pling och kolla läget då (:
Gotta run ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0